خانه » Uncategorized » امام نقي (ع)، يا ضامن حوري بهشتي !

امام نقي (ع)، يا ضامن حوري بهشتي !

روزي امام نقي در راه يک شکارچي را ديدند که يک حوري بهشتي را با طناب بسته است. امام از شکارچي پرسيدند که چرا اين حوري را بسته اي؟ شکارچي گفت که اين شکار امروز من است و مي خواهم آنرا به خانه ام ببرم تا بکنم. امام به شکارچي گفت که اين حوري بچه دارد. اجازه بده اين حوري برود و به بچه اش شير دهد و بعد او را ببر. شکارچي از امام پرسيد: يا ابن رسول الله، شما از کجا مي داني که اين حوري بچه دارد؟ امام فرمودند: از پستانهاي درشت و پر شيرش فهميدم. امام ادامه دادند که ما اهل بيت در مورد پستانهاي حوريان متخصص هستيم.

شکارچي گفت: يا ابن رسول الله، اگر من اين حوري را رها کنم ، او ديگر بر نمي گردد.

امام فرمودند: من بازگشب او را ضمانت مي کنم.

بدين ترتيب شکارچي قانع شد که حوري را رها کند. مدتي گذشت ولي حوري نيامد. شکارچي پيش خود فکر کرد که اگر آن حوري نيامد، همين امام نقي را به خانه مي برم و مي کنم و چون اين امام توي عمرش کار نکرده است حتما کون سفيدي دارد.

در همين هنگام آن حوري برگشت. شکارچي که بسيار منقلب شده بود اسلام آورد و آن حوري را آزاد کرد.

امام نقي هم از فرصت استفاده کردند و با آن حوري جلوي چشمان بهت زده آن شکارچي 72 بار جماع کردند. شکارچي که شگفت زده شده بود از امام پرسيدند که حکمت 72 بار جماع کردن با حوري چيست؟ امام فرمودند که از پيامبر اسلام شنيدم که درباره حوريان بهشتي از عدد 72 استفاده مي کردند. منهم چون يادم نمي آمد که منظور جدم از 72 چيست و براي اينکه کار از محکم کاري عيب نکند با اين حوري 72 بار جماع کردم.

شکارچي پيش خود فکر کرد که چه خوب شد که امام نقي را به خانه خود نبردم. چون ممکن بود بجابي اينکه من او را بکنم، او مرا مي کرد.

2 نظر برای “امام نقي (ع)، يا ضامن حوري بهشتي !

  1. مــلّا محمد باقر عمقزی نقل میکند که :روزی برهنه در خلوت خم شده بودم که ناگهان امام نقی(ع) در آیینه دیدم که شوشول به دست به سویم روانه شد.
    شـتابان خواستم شلـوار به بالا کِشــم که امام سر رسید و
    فرمود : اجسام از انچه در آیینه میبینید به شما نزدیک ترند!
    امام و فیزیک کاربردی-فصل اپتیک

  2. وقتی این مطلبو خوندم یاد خواهرت افتادم حالا این مطلب چرت وپرته وجریان خواهرت راسته اگه من نبودم تا حالا دیگه پاره شده بود مواظب خواهرت باش

پاسخی بگذارید

